هوش مصنوعی (AI) بحثی با گستردگی بالا است. نظرات در مورد این تکنولوژی جدید معمولاً به یکی از دو گروه افراطی تقسیم می‌شوند: کسانی که معتقدند زندگی ما را بهتر می‌کند و کسانی که متقاعد هستند که با انسان بودن تناقض دارد. اما واقعیت چیست؟

هوش مصنوعی
هوش مصنوعی

فناوری‌های AI در حال پیشرفت به سطح جدیدی هستند. در حالی که رهبران کسب و کار نگران این هستند که چگونه می توان از این فناوری به طور بالقوه سوء استفاده کرد، نیروی انسانی در مورد نقش آن در آینده تجارت تحت رهبری آن نگران است.

علاوه بر این، هوشAمصنوعی به برندها اجازه می دهد تا تجربیات شخصی را در مقیاس بالاتری ارائه دهند. الگوریتم‌های یادگیری ماشینی، شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا محتوا، توصیه‌ها و تبلیغات را برای تک تک کاربران بر اساس رفتار و ترجیحات گذشته آنها تنظیم کنند.

چگونه از تکنولوژی AI در صنعت استفاده می شود؟

AI در بهینه‌سازی خط مونتاژ برای بهبود دقت، کارایی و انعطاف‌پذیری فرآیندهای تولید استفاده می‌شود. با تجزیه و تحلیل معیارهای عملکرد گذشته و داده‌های حسگر زمان واقعی، الگوریتم‌های یادگیری ماشینی جریان کار را بهبود می‌بخشند، زمان خرابی را کاهش می‌دهند و تعمیر و نگهداری پیش‌بینی‌کننده را فعال می‌کنند.

کارفرمایان چگونه از AI استفاده می کنند؟

کارفرمایان در شرایط مختلفی از هوش مصنوعی استفاده می کنند، از جمله نظارت بر عملکرد کاری، تعیین دستمزد و ترفیع، و ساده کردن مراحل در فرآیند استخدام، مانند تجزیه و تحلیل رزومه، پیش بینی عملکرد شغلی، و انجام تجزیه و تحلیل چهره در طول مصاحبه های ویدیویی.

چگونه یک شرکت می تواند از هوش مصنوعی استفاده کند؟

در اینجا به برخی از مزایایی که AI هوشمصنوعی می تواند به مشاغل ارائه دهد، اشاره می شود:

بهبود تعامل و تجربه مشتری.

تجزیه و تحلیل داده ها و بینش.

اتوماسیون و کارایی فرآیندهای کسب و کار.

.تولید محتوا.

خدمات مشتری و پشتیبانی.

عملیات فناوری اطلاعات (IT).

منابع انسانی.

فروش و بازاریابی.

فروشگاه آنلاین ندگار

پیام بگذارید