محصولات یکبار مصرف
محصولات یکبار مصرف
البسه یکبارمصرف
محصولات یکبار مصرف

ملزومات یکبار مصرف در زمینه‌های بهداشتی، پزشکی، داروسازی، صنایع غذایی، ارایشگاه و غیره به دلایل مختلفی استفاده می‌شود. از جمله:

• محافظت: ملزومات یکبار مصرف و روپوش های یکبار مصرف می توانند از کارکنان. در برابر عفونت ها، خون، میکروب ها و ویروس ها و دیگر آلودگیها محافظت کنند. این محصولات مناسب برای جلوگیری از نفوذ آب یا دیگر مایعات به لباس، جلوگیری از آلودگی با مواد شیمیایی، چربیها و روغنها هستند. قابل استفاده برای آقایان و خانمها می‌باشند. این روپوشهای یکبار مصرف سبک و خنک هستند و  پوشیدن آن راحت است.

• مقرون به صرفه بودن: محصولات یک بار مصرف اغلب مقرون به صرفه تر از اسکراب پزشکی و روپوشهای آزمایشگاهی هستند زیرا نیازی به تمیز کردن یا تعمیرات اضافی ندارند. محصولات یک بار مصرف مقرون به صرفه بوده و گاهاً برای بیش از یکبار قابل مصرف می‌باشد.

• صرفه جویی در وقت: استفاده از یکبار مصرف می تواند سبب صرفه جویی در زمان و کار کارکنان شوند که می تواند به بهبود روحیه آنها کمک کند.

• تنوع: محصولات و روپوشهای یکبار مصرف در رنگ ها و مدل های مختلف موجود است.

محصولات یکبار مصرف را می‌توان از پارچه‌های غیرقابل نفوذ تهیه کرد. که دارای درزهایی باشد که استانداردهای ASTM را برای مقاومت در برابر خون و پاتوژن‌های خونی رعایت می‌کند. لباس های سرهمی یکبار مصرف مقاوم در برابر مواد شیمیایی می توانند از شخص در برابر ذرات مضر، پاتوژن ها و برخی مواد شیمیایی مایع محافظت کنند.

انواع محصولات یکبار مصرف را می توانید از فروشگاه آنلاین ندگار تهیه فرمایید.

فروشگاه آنلاین ندگار

روپوش یکبار مصرف ۴۰ گرم (دکمه دار و چسبی)

لباس سرهمی یکبارمصرف

پیام بگذارید