کاور کفش را کجا استفاده کنیم؟

آیا با کفش وارد شوم؟
میخواهید با کفش وارد شوید؟ کاور کفش بپوشید
کاور کفش یکبار مصرف
کف کفش آلوده است با کاور کفش وارد شوید

عادت دارید در خانه با کفش راه بروید؟ اما نگران  هستید که گردوخاک و آلودگیهای ناشی از میکروبها و ویروسها را به داخل خانه بیاورید؟

مهمانتان می‌خواهد با کفش وارد خانه شود؟ اما شما نمی‌خواهید آلودگی و میکروبهای بیرون، از کفش مهمان به فرشها و کاشیهای تمیز شما منتقل شود؟

در خانه نیاز به تعمیرکار دارید؟ اما به خاطر پیشگیری از ورود ویروسها و میکروبها نمی‌خواهید تعمیرکار با کفش یا جوراب خود داخل خانه شود؟

آپارتمان نو را برای فروش گذاشته‌اید؟ و نمی‌خواهید بازدیدکنندگان با کفشهای آلوده به گرد و غبار بیرون، بر روی پارکتهای نو شما قدم بزنند؟

باشگاه و یا آرایشگاهتان را مرتب ضدعفونی می‌کنید و نمی‌خواهید  کف کفش آلوده مراجعه‌کنندگان سطوح تمیز کف محل کار شما را دوباره آلوده کند؟

کاور کفش را کجا استفاده کنیم؟ میکروبها و باکتریها به طور معمول روی کفشها زندگی می‌کنند اما کاور کفش مانند سدی جلوی تماس آنها با کف اتاقها و اثاثیه را می‌گیرد. کاور کفش را کجا استفاده کنیم؟ کاور کفش به شما امکان می‌دهد که کفشهایتان را به پا نگه دارید بدون این که نگران آلوده شدن کف و فرشها با گرد و خاک، و آلودگیهای ناشی از میکروبها و ویروسها باشید.

 

کاور کفش یکبار مصرف چیست؟ و کاور کفش را کجا استفاده کنیم؟

کاورکفش نایلونی سبک و بادوام بوده و می‌توان آن را  به راحتی تا کرد.

کاور کفش نایلونی مناسب استفاده برای اتاق های سرور، صنایع غذایی، خط تولید، کارخانه، کیترینگها، هتلها، رستورانها، مراکز درمانی، خانه سالمندان، آرایشگاهها، املاک و بازدید از آپارتمانها، مهدکودکها، خانه‌های کودک، منزل، باشگاهها و مراکز ورزشی، نمایشگاهها، گالریها، موزه، باغها و گلخانه‌ها، مرغداریها و … .

کاور کفش یکبار مصرف با کش حرارتی در قسمت بالا کاملاً بدور کفش محکم شده و از دور کفش باز نمی‌شود و به همین خاطر برای استفاده در منزل، محل کار، اتومبیل و غیره مناسب است.

کاور کفش یکبار مصرف، نایلونی و ضدآب است و با استفاده از روکش کفش نایلونی دیگر نگران خیس شدن کفشتان با نم آب کثیف نباشید و برعکس کثیفی و نم کفش از کاور کفش یکبار مصرف به کف و فرش تمیز شما نفوذ نکرده و باعث کثیف شدن آن نمی‌شود.

کوید۱۹: آیا کفشهایم را بیرون بگذارم؟

فروشگاه آنلاین ندگار

کاور کفش

پیام بگذارید