پیشبند یکبار مصرف

پیشبند یکبار مصرف به نوعی مکمل یونیفورم محسوب می شود. و در عین حال لایه محافظ اضافی به آن می افزاید که پس از هر بار پوشیدن می باید دور انداخته شود. این روپوش پلاستیکی را می‌توانید روی لباس‌ معمولی یا حتی روی پیش بند پارچه ‌ای خود در هنگام انجام کارهایی که آلودگی زیاد ایجاد می کنند. و یا زمانی که با افراد دیگر در محیط کار در تماس هستید، استفاده نمایید.

پیشبند یکبار مصرف
پیشبند یکبار مصرف

روپوش های پلاستیکی یکبار مصرف برای محافظت از لباس و یونیفورم در برابر رطوبت  و آلودگیها. در طول کار در کیترینگها، آشپزخانه ها، کارخانه ها، باغبانی و غیره و حتی مراقبت از بیمار قابل استفاده است. در اکثر موارد، ملزومات یکبار مصرف برای اقدامات احتیاطی استاندارد مناسب خواهد بود.

چه زمانی باید پیشبند پوشید؟

پیشبند یکبار مصرف را کجا استفاده کنیم؟ استفاده از ملزمات یکبار مصرف در آشپزخانه ها، رستورانها، کیترینگها، کارخانه ها، مرغداریها، آرایشگاهها، فروشندگان مواد غذایی که با مواد غذایی خام سروکار دارند. هنگام باغبانی و یا کارهای کثیف. و یا در بیمارستانها هنگام انجام اقدامات مراقبتی مستقیم با بیماران، زمانی که احتمال تماس با خون، ترشحات، مواد دفعی یا مایعات بدن وجود دارد، کاربرد دارند. همچنین، در کارگاههای تولیدی که با لوازم کثیف، تجهیزات مستعمل یا مواد زائد سروکار دارند استفاده از پیشبند برای محافظت از لباس توصیه می شود.

پیشبند یکبار مصرف

ملزومات یکبار مصرف مانند پیش بند، روپوش های پلاستیکی یا اسپان برای محافظت از کسانی که در امور بهداشتی و غذایی فعالیت دارند در برابر خطرات عفونت استفاده می شود. با این حال، مهم است که از آنها به درستی استفاده شود تا خود باعث خطر ابتلا به عفونت های مرتبط با مراقبت های بهداشتی در افراد دیگر نشوند.

آیا می توان از ملزومات یکبار مصرف مجددا استفاده کرد؟

پیشبند یکبار مصرف را می توان استفاده مجدد کرد؟ دستورالعمل جدید می‌گوید در برخی شرایط  می‌توان از انواع لباس‌های یکبار مصرف استفاده مجدد کرد،  با این حال توصیه می شود با توجه به احتمال خطر انتقال آلودگی و عفونت در هر شیفت کاری و یا بنا بر نیاز ملزومات یکبار مصرف پس از استفاده دور انداخته شود.

فروشگاه آنلاین ندگار

ملزومات یکبارمصرف

پیشبند نایلونی نازک و ضخیم

پیام بگذارید